Etkinlik Takvimi

SAAT/ GÜN

1. GÜN

SAAT/ GÜN

2. GÜN

SAAT/ GÜN

3. GÜN

SAAT/ GÜN

4. GÜN

               

10:00 - 10:45
 Ders Saati: 1

DERS ADI: Etkinlik açılışı

10:00 - 10:45
 Ders Saati: 1

DERS ADI: Araştırma ve Sorgulama Temelli STEM Eğitimi

10:00 - 10:45
 Ders Saati: 1

DERS ADI: Araştırma Temelli Mühendislik Tasarım Uygulaması: Şok Emici Sistem Tasarımı

10:00 - 10:45
Ders Saati: 1

DERS ADI: Sorgulayıcı Söylemin STEM Uygulamalarındaki Yeri 

DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Metin DEMİR 

DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Muhammet ÖZDEN 

DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Engin KARAHAN

DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: F. ÇAĞLİN AKILLIOĞLU

DERS KONUSU:  Genel Bilgilendirme ve Tanışma Etkinlikleri

DERS KONUSU: STEM eğitimi stratejileri ve bilimsel süreç becerileri

DERS KONUSU: Mühendislik Tasarım Uygulaması 

DERS KONUSU: STEM’de Sorgulayıcı Söylem 

11:00 - 11:45
 Ders Saati: 1

DERS ADI: STEM Eğitiminin Kuramsal Temelleri

11:00 - 11:45
 
 Ders Saati: 1

DERS ADI: Araştırma ve Sorgulama Temelli STEM Eğitimi

11:00 - 11:45
 
 Ders Saati: 1

DERS ADI: Araştırma Temelli Mühendislik Tasarım Uygulaması: Şok Emici Sistem Tasarımı

11:00 - 11:45
Ders Saati: 1

DERS ADI: Sorgulayıcı Söylemin STEM Uygulamalarındaki Yeri 

DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Muhammet ÖZDEN

DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Muhammet ÖZDEN 

DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Engin KARAHAN

DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: F. ÇAĞLİN AKILLIOĞLU

DERS KONUSU: STEM eğitiminin tanımı ve özellikleri, bütünleşik STEM eğitimine yönelik alan yazında var olan pedagojik uygulamalara yönelik anlayış oluşturmak

DERS KONUSU: STEM eğitimi stratejileri ve bilimsel süreç becerileri

DERS KONUSU: Mühendislik Tasarım Uygulaması

DERS KONUSU: STEM’de Sorgulayıcı Söylem

ÖĞLE ARASI

13:00 -13:45
 Ders Saati: 1

DERS ADI: Bir Sorgulayıcı Öğretim Uygulaması Olarak Üretime Dayalı STEM Projesi Hazırlama Basamakları

13:00 -13:45
 Ders Saati: 1
 

DERS ADI: Sorgulayıcı Öğretim Uygulaması Olarak Üretime Dayalı STEM Proje Öneri Formu Geliştirme Uygulamaları

13:00 -13:45
 Ders Saati: 1

DERS ADI: Bir Sorgulayıcı Öğretim Uygulaması Olarak Üretime Dayalı STEM Projelerinde Prototip Geliştirme Uygulamaları

13:00 -13:45
Ders Saati: 1

DERS ADI: Bir Sorgulayıcı Öğretim Uygulaması Olarak Üretime Dayalı STEM Projelerinin, Teknoloji Odaklı STEM öğrenme Senaryolarının ve Prototiplerin Sunumu (Öğretmen Adaylarının)

DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Rümeysa DEMİR

DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Tunç Erdal AKDUR

DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Uğur DOĞAN

DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Tunç Erdal AKDUR

DERS KONUSU: Proje hazırlama basamakları

DERS KONUSU: Proje Öneri Formu Geliştirme

DERS KONUSU: Prototip Geliştirme 

DERS KONUSU: Proje Sunumları

14:00 -14:45
 Ders Saati: 1

DERS ADI: Bir Sorgulayıcı Öğretim Uygulaması Olarak Üretime Dayalı STEM Proje Öneri Formu Nasıl Hazırlanır?

14:00 -14:45
 Ders Saati: 1

DERS ADI: Bir Sorgulayıcı Öğretim Uygulaması Olarak Üretime Dayalı STEM Proje Öneri Formu Geliştirme Uygulamaları

14:00 -14:45
Ders Saati: 1

DERS ADI: Bir Sorgulayıcı Öğretim Uygulaması Olarak Üretime Dayalı STEM Projelerinde Prototip Geliştirme Uygulamaları

114:00 -14:45
Ders Saati: 1

DERS ADI: Bir Sorgulayıcı Öğretim Uygulaması Olarak Üretime Dayalı STEM Projelerinin, Teknoloji Odaklı STEM öğrenme Senaryolarının ve Prototiplerin Sunumu (Öğretmen Adaylarının)

DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Rümeysa DEMİR

DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Tunç Erdal AKDUR

DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Uğur DOĞAN

DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Tunç Erdal AKDUR

DERS KONUSU: Proje Öneri Formu Hazırlama 

DERS KONUSU: Proje Öneri Formu Geliştirme

DERS KONUSU: Prototip Geliştirme 

DERS KONUSU: Proje Sunumları

15:00 -15:45
 Ders Saati: 1

DERS ADI: Bir Sorgulayıcı Öğretim Uygulaması Olarak Üretime Dayalı Teknoloji Odaklı STEM Öğrenme Senaryosu Nasıl Hazırlanır?

15:00 -15:45
 Ders Saati: 1

DERS ADI: Bir Sorgulayıcı Öğretim Uygulaması Olarak Üretime Dayalı Teknoloji Odaklı STEM Öğrenme Senaryosu Geliştirme Uygulamaları

15:00 -15:45
 Ders Saati: 1

DERS ADI: Bir Sorgulayıcı Öğretim Uygulaması Olarak Üretime Dayalı STEM Projelerinde Prototip Geliştirme Uygulamaları

15:00 -15:45
Ders Saati: 1

DERS ADI: Bir Sorgulayıcı Öğretim Uygulaması Olarak Üretime Dayalı STEM Projelerinin, Teknoloji Odaklı STEM öğrenme Senaryolarının ve Prototiplerin Sunumu (Öğretmen Adaylarının)

DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Rümeysa DEMİR

DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Tunç Erdal AKDUR

DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Uğur DOĞAN

DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Uğur DOĞAN

DERS KONUSU: Öğrenme Senaryosu Hazırlama

DERS KONUSU: Öğrenme Senaryosu Geliştirme

DERS KONUSU: Prototip Geliştirme 

DERS KONUSU: Proje Sunumları

16:00 -16:45
 Ders Saati: 1

DERS ADI: Bir Sorgulayıcı Öğretim Uygulaması Olarak Üretime Dayalı Teknoloji Odaklı STEM Öğrenme Senaryosu Nasıl Hazırlanır?

16:00 -16:45
 Ders Saati: 1

DERS ADI: Bir Sorgulayıcı Öğretim Uygulaması Olarak Üretime Dayalı Teknoloji Odaklı STEM Öğrenme Senaryosu Geliştirme Uygulamaları

16:00 -16:45
 Ders Saati: 1

DERS ADI: Bir Sorgulayıcı Öğretim Uygulaması Olarak Üretime Dayalı STEM Projelerinde Prototip Geliştirme Uygulamaları

16:00 -16:45
Ders Saati: 1

DERS ADI: Bir Sorgulayıcı Öğretim Uygulaması Olarak Üretime Dayalı STEM Projelerinin, Teknoloji Odaklı STEM öğrenme Senaryolarının ve Prototiplerin Sunumu (Öğretmen Adaylarının)

DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Rümeysa DEMİR

DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Tunç Erdal AKDUR

DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Uğur DOĞAN

DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Rümeysa DEMİR

DERS KONUSU: Öğrenme Senaryosu Hazırlama

DERS KONUSU: Öğrenme Senaryosu Geliştirme

DERS KONUSU: Prototip Geliştirme 

DERS KONUSU: Proje Sunumları

Toplam Ders Sayısı=6

Toplam Ders Sayısı=6

Toplam Ders Sayısı=6

Toplam Ders Sayısı=6

Son Güncelleme Tarihi: 15 Şubat 2025, Cumartesi