Etkinlik Takvimi
SAAT/ GÜN |
1. GÜN |
SAAT/ GÜN |
2. GÜN |
SAAT/ GÜN |
3. GÜN |
SAAT/ GÜN |
4. GÜN |
10:00 - 10:45 |
DERS ADI: Etkinlik açılışı |
10:00 - 10:45 |
DERS ADI: Araştırma ve Sorgulama Temelli STEM Eğitimi |
10:00 - 10:45 |
DERS ADI: Araştırma Temelli Mühendislik Tasarım Uygulaması: Şok Emici Sistem Tasarımı |
10:00 - 10:45 |
DERS ADI: Sorgulayıcı Söylemin STEM Uygulamalarındaki Yeri |
DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Metin DEMİR |
DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Muhammet ÖZDEN |
DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Engin KARAHAN |
DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: F. ÇAĞLİN AKILLIOĞLU |
||||
DERS KONUSU: Genel Bilgilendirme ve Tanışma Etkinlikleri |
DERS KONUSU: STEM eğitimi stratejileri ve bilimsel süreç becerileri |
DERS KONUSU: Mühendislik Tasarım Uygulaması |
DERS KONUSU: STEM’de Sorgulayıcı Söylem |
||||
11:00 - 11:45 |
DERS ADI: STEM Eğitiminin Kuramsal Temelleri |
11:00 - 11:45 |
DERS ADI: Araştırma ve Sorgulama Temelli STEM Eğitimi |
11:00 - 11:45 |
DERS ADI: Araştırma Temelli Mühendislik Tasarım Uygulaması: Şok Emici Sistem Tasarımı |
11:00 - 11:45 |
DERS ADI: Sorgulayıcı Söylemin STEM Uygulamalarındaki Yeri |
DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Muhammet ÖZDEN |
DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Muhammet ÖZDEN |
DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Engin KARAHAN |
DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: F. ÇAĞLİN AKILLIOĞLU |
||||
DERS KONUSU: STEM eğitiminin tanımı ve özellikleri, bütünleşik STEM eğitimine yönelik alan yazında var olan pedagojik uygulamalara yönelik anlayış oluşturmak |
DERS KONUSU: STEM eğitimi stratejileri ve bilimsel süreç becerileri |
DERS KONUSU: Mühendislik Tasarım Uygulaması |
DERS KONUSU: STEM’de Sorgulayıcı Söylem |
||||
ÖĞLE ARASI |
|||||||
13:00 -13:45 |
DERS ADI: Bir Sorgulayıcı Öğretim Uygulaması Olarak Üretime Dayalı STEM Projesi Hazırlama Basamakları |
13:00 -13:45 |
DERS ADI: Sorgulayıcı Öğretim Uygulaması Olarak Üretime Dayalı STEM Proje Öneri Formu Geliştirme Uygulamaları |
13:00 -13:45 |
DERS ADI: Bir Sorgulayıcı Öğretim Uygulaması Olarak Üretime Dayalı STEM Projelerinde Prototip Geliştirme Uygulamaları |
13:00 -13:45 |
DERS ADI: Bir Sorgulayıcı Öğretim Uygulaması Olarak Üretime Dayalı STEM Projelerinin, Teknoloji Odaklı STEM öğrenme Senaryolarının ve Prototiplerin Sunumu (Öğretmen Adaylarının) |
DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Rümeysa DEMİR |
DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Tunç Erdal AKDUR |
DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Uğur DOĞAN |
DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Tunç Erdal AKDUR |
||||
DERS KONUSU: Proje hazırlama basamakları |
DERS KONUSU: Proje Öneri Formu Geliştirme |
DERS KONUSU: Prototip Geliştirme |
DERS KONUSU: Proje Sunumları |
||||
14:00 -14:45 |
DERS ADI: Bir Sorgulayıcı Öğretim Uygulaması Olarak Üretime Dayalı STEM Proje Öneri Formu Nasıl Hazırlanır? |
14:00 -14:45 |
DERS ADI: Bir Sorgulayıcı Öğretim Uygulaması Olarak Üretime Dayalı STEM Proje Öneri Formu Geliştirme Uygulamaları |
14:00 -14:45 |
DERS ADI: Bir Sorgulayıcı Öğretim Uygulaması Olarak Üretime Dayalı STEM Projelerinde Prototip Geliştirme Uygulamaları |
114:00 -14:45 |
DERS ADI: Bir Sorgulayıcı Öğretim Uygulaması Olarak Üretime Dayalı STEM Projelerinin, Teknoloji Odaklı STEM öğrenme Senaryolarının ve Prototiplerin Sunumu (Öğretmen Adaylarının) |
DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Rümeysa DEMİR |
DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Tunç Erdal AKDUR |
DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Uğur DOĞAN |
DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Tunç Erdal AKDUR |
||||
DERS KONUSU: Proje Öneri Formu Hazırlama |
DERS KONUSU: Proje Öneri Formu Geliştirme |
DERS KONUSU: Prototip Geliştirme |
DERS KONUSU: Proje Sunumları |
||||
15:00 -15:45 |
DERS ADI: Bir Sorgulayıcı Öğretim Uygulaması Olarak Üretime Dayalı Teknoloji Odaklı STEM Öğrenme Senaryosu Nasıl Hazırlanır? |
15:00 -15:45 |
DERS ADI: Bir Sorgulayıcı Öğretim Uygulaması Olarak Üretime Dayalı Teknoloji Odaklı STEM Öğrenme Senaryosu Geliştirme Uygulamaları |
15:00 -15:45 |
DERS ADI: Bir Sorgulayıcı Öğretim Uygulaması Olarak Üretime Dayalı STEM Projelerinde Prototip Geliştirme Uygulamaları |
15:00 -15:45 |
DERS ADI: Bir Sorgulayıcı Öğretim Uygulaması Olarak Üretime Dayalı STEM Projelerinin, Teknoloji Odaklı STEM öğrenme Senaryolarının ve Prototiplerin Sunumu (Öğretmen Adaylarının) |
DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Rümeysa DEMİR |
DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Tunç Erdal AKDUR |
DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Uğur DOĞAN |
DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Uğur DOĞAN |
||||
DERS KONUSU: Öğrenme Senaryosu Hazırlama |
DERS KONUSU: Öğrenme Senaryosu Geliştirme |
DERS KONUSU: Prototip Geliştirme |
DERS KONUSU: Proje Sunumları |
||||
16:00 -16:45 |
DERS ADI: Bir Sorgulayıcı Öğretim Uygulaması Olarak Üretime Dayalı Teknoloji Odaklı STEM Öğrenme Senaryosu Nasıl Hazırlanır? |
16:00 -16:45 |
DERS ADI: Bir Sorgulayıcı Öğretim Uygulaması Olarak Üretime Dayalı Teknoloji Odaklı STEM Öğrenme Senaryosu Geliştirme Uygulamaları |
16:00 -16:45 |
DERS ADI: Bir Sorgulayıcı Öğretim Uygulaması Olarak Üretime Dayalı STEM Projelerinde Prototip Geliştirme Uygulamaları |
16:00 -16:45 |
DERS ADI: Bir Sorgulayıcı Öğretim Uygulaması Olarak Üretime Dayalı STEM Projelerinin, Teknoloji Odaklı STEM öğrenme Senaryolarının ve Prototiplerin Sunumu (Öğretmen Adaylarının) |
DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Rümeysa DEMİR |
DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Tunç Erdal AKDUR |
DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Uğur DOĞAN |
DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Rümeysa DEMİR |
||||
DERS KONUSU: Öğrenme Senaryosu Hazırlama |
DERS KONUSU: Öğrenme Senaryosu Geliştirme |
DERS KONUSU: Prototip Geliştirme |
DERS KONUSU: Proje Sunumları |
||||
Toplam Ders Sayısı=6 |
Toplam Ders Sayısı=6 |
Toplam Ders Sayısı=6 |
Toplam Ders Sayısı=6 |